reklama

dojem

Divadlo pod Kostolom minulý rok 21. mája predviedlo predstavenie Charley. Tu je dôkaz, v podobe reflexie vo veršoch, že predstavenie nie je len obrazom, interakciou ale že predstavenie je reálno - nereálny svet.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Dosky v tme osvietené.

Pomaly vnáraš sa do času,

reálnosť, okolie je stratené.

Cítiš ten okamih,

čo unáša ťa v osude ?!

Osud, čo preniká molekulami existencie ?!

Nie je to reálne,

predsa vnem cíti imaginárny podnet.

Duch a telo, telo a duch,

sféra času, niet.

Dych slabne ...

a predsa je .

To je chvíľa, keď múza sa smeje.

Zvodne volá,

pomaly do kráľovstva ťahá,

kde bytosť pred pravdou jest nahá.

Kráľovstva kľúča od srdca v útrobách.

Tak odvahu, kráčaj slobodne po Jej stopách!

Pomaly .... pomaly...

krok sem a krok tam,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

necítim sval !

Ach Bože , lietam!

A zrazu ?!

Mením tón hlasu ...?

Ona, tíško mi šepce:

„Si tam, v príbehu,

človeka čo nežil behu."

Jej slová, jej slová znejú tak lehce!

Ale ... áleeee, som to ja ?!

Ja,

aj nie.

. . .dvaja . . .

racio moje vie.

Prečo vnímam, jeho sklamanie,

víťastvo,

pád aj vstávanie?

Prečo cítim jeho samotu

i to čo medzi dvoma

považujeme za hodnotu ?!

Ona opäť,

múdrosť vie,

v sexi tóne znie,

odpoveď:

"On a ty,

teraz . . .

hlásky, slová , vety

Súzvuk - tvorí váš hlas."

A zrazu zjav v šatách bielych zmizol,

ja opäť na stoličke sa ocitol.

... poznačený ...

Sféram novým otvorený!!!

Michal Kutlák

Michal Kutlák

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som ? Som človek, študent, budúci terapeut so srdcom umelca.Som človek, pre ktorého tvorba nie je len oblasť poskytujúca slať, ale predovšetkým akýmsi prostriedkom na zamyslenie, zastavenie sa v nekonečnom prúde každodenných povinností, prekážok, bludísk ale aj zábav, "žúrov" proste všetkého toho čím je svet pre mladého človeka ako som ja. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu