reklama

... akoby včera

Je to akoby včera ....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Je to akoby včera,

keď si tu bola

keď tvoj úsmev prišiel ako záblesk z neba

keď padol na púšť tvoj rajský chleba

Keď tvoj vlas sťa stádo cherubov,

zázrakom uzdravil svet z neduhov.

Je to akoby včera,

keď prišla zázrakom z raja viera

ako dar, charizma

ako krizma.

Je to akoby včera,

keď som zrel v tvojich očiach

brehy vzdialenej valhaly,

keď som cítil zásach,

oblak nehy čo človečenstvo v belobe zahalí.

Je to akoby včera, keď hladina času zčírila tvár s očami hviezdnymi

galaxiami nádeje v ničote malými.

Keď Kozmos zrodil sa v tvojom úsmeve,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

keď čul som múdrosť Alexadrie

v tvojich slov rána prílive.

Je to akoby včera, keď som bol dojatý priezračnosťou srdca

malým svetlom v nepreskúmanom vesmíre,

ružičkou uprostred pustiny prachu a ľadu,

keď som zrel kvapku z vodopádu.

Je to akoby včera, keď si tu bola,

keď tvoja prítomnosť do sveta opäť vánok tisícich čerešňových kvetov viala.

Je to akoby včera,

keď si tu bola

a chvíľa v krásne nekonečno spela.

Je to akoby včera,

keď sa papieru mojej duše dotkol konček tvojej bytosti pera.

Michal Kutlák

Michal Kutlák

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som ? Som človek, študent, budúci terapeut so srdcom umelca.Som človek, pre ktorého tvorba nie je len oblasť poskytujúca slať, ale predovšetkým akýmsi prostriedkom na zamyslenie, zastavenie sa v nekonečnom prúde každodenných povinností, prekážok, bludísk ale aj zábav, "žúrov" proste všetkého toho čím je svet pre mladého človeka ako som ja. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu