reklama

Vyslobodenie z väznice

keď už na existenciu svoju zabúdal a jediné čo chcel . . . .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Šťastný sa cítil,

všetko, všetkých miloval,

rád žil

s elánom pracoval,

deň každodenný za výzvu považoval

i keď pred prekážkou veľkou možno stál,

lebo priateľov vždy pri sebe mal.

Zrazu výchor do života jeho vial,

dôveru i priateľstvá nenávratne vzal,

do temnoty kolapsaru hnal,

keď nožom výsmechu a desu do tela bodal,

keď posledných mohykánov svetla mu bral

a pomaly artérie jedom zmyje otravoval.

Tak pomaly On živý v okovách ducha mrel

a do Inferna lunárnej zemi spel.

Keď už na existenciu svoju zabúdal

a jediné čo chcel,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

bolo aby večne spal.

Lúč beloby osudu, kľúč transcendentna od pút mu odhalil,

keď silou Supernovy tvárí,

jeho múry, sváry po zrnkách v nekonečne rozkladal

a on jak fénix do diaľ odlietal.

Michal Kutlák

Michal Kutlák

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som ? Som človek, študent, budúci terapeut so srdcom umelca.Som človek, pre ktorého tvorba nie je len oblasť poskytujúca slať, ale predovšetkým akýmsi prostriedkom na zamyslenie, zastavenie sa v nekonečnom prúde každodenných povinností, prekážok, bludísk ale aj zábav, "žúrov" proste všetkého toho čím je svet pre mladého človeka ako som ja. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu