reklama

Vážka

jdnoduchý príbeh o vážke zo zlomeným krídlom . . . .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Malá vážka,

letí zľahka.

Na krýdielkach vetríčka.

Pozri , jak žiary !

Nič šťastný let nezmarí.

Plachtí vetrom o závod.

Ó aký blahot !

Slnečný jagot.

Čo to ? Krídlo zlomené .

Padá !

To hádam nie !

Malá vážka krídlo skladá.

Kúsky nádejou spája.

Túži zlietnuť vidieť šírosť kraja.

Cítiť prúdy mája.

Svoje šťastie hľadá.

Malá vážka srdcom ....

Šeptom .....

Túži vzlietnuť za snom.

Slzy kĺžu .

Skladať krídlo boľavé, predsa kážu.

Smiech,

bolesť,

krutá lesť,

úder

v srdciach občas pri nej jest.

No vraví si: „Veď lietať chceš!"

A ktos tíško: „ To zvládneš!"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vážka už krídlo má !

No vzlietnuť ?

Problém.

"Ja chcem!

Len rázne , silno krídlom hnúť ! "

Čo to? Vážka opäť s vetrom šantí !

Svoje družky zranené vzieltnuť núťi.

A ktos kričí :

„Vážka leť , leť, len ďalej leť !

A svet krajší bude hneď."

Michal Kutlák

Michal Kutlák

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som ? Som človek, študent, budúci terapeut so srdcom umelca.Som človek, pre ktorého tvorba nie je len oblasť poskytujúca slať, ale predovšetkým akýmsi prostriedkom na zamyslenie, zastavenie sa v nekonečnom prúde každodenných povinností, prekážok, bludísk ale aj zábav, "žúrov" proste všetkého toho čím je svet pre mladého človeka ako som ja. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu