reklama

Hlásky života

Básen upozorňuje na jedinečný okamih ženy a jej nakrajšiu rolu pre ktorú žena bola zrodená. Rolu, ktorá jej umožnuje najviac vyniknúť do krásy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Jemný úsmev,

malé očká,

dodám ti do sníčka !

Mamička.

Malé nôžky.

Prvé krôčky .

Pomaly isto, zbavím sa slučky.

Svojím smiechom potešiť chcem.

Vnímam každý tvoj vnem.

Prečo plačeš ?

Prečo sa smeješ ?

Objať chceš !

Som tu, i keď malý v páperi.

Môj pohyb, výraz na tvári,

hneď ti srdce rozžiari !

Ja viem, že sa mi to podarí!

Veď na svet som prišiel,

aby nežne sa ti do plánov vtrel.

A jediné prečo ma, tam ten hore,

ten ujo, ktorého meno nepoznám,

ktorého dych v sebe mám,

tu dole

pri tebe chcel!

Aby som svojím,

mocným,

plačom,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

slovom ,

skutkom

Mama! Ťa volal.

Aby som ťa miloval!

Michal Kutlák

Michal Kutlák

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som ? Som človek, študent, budúci terapeut so srdcom umelca.Som človek, pre ktorého tvorba nie je len oblasť poskytujúca slať, ale predovšetkým akýmsi prostriedkom na zamyslenie, zastavenie sa v nekonečnom prúde každodenných povinností, prekážok, bludísk ale aj zábav, "žúrov" proste všetkého toho čím je svet pre mladého človeka ako som ja. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu